Då va det mesta på plats inför dagens servic @saintrawoslo @arawstory @sagahoteloslo #omakase#kaiseki#sushi#sashimi#cheftalk#foodporn#weekend#oslo#norway#
Då va det mesta på plats inför dagens servic @saintrawoslo @arawstory @sagahoteloslo #omakase#kaiseki#sushi#sashimi#cheftalk#foodporn#weekend#oslo#norway# by arawstory via http://ift.tt/1nCPb7B
No comments:
Post a Comment